Поширені питання
Що мені приймати що гарантовано набрати вагу?
Вам потрібен гейнер. Це Гейнер высококаллорийный продукт спортивного харчування, спеціально створений для набору ваги спортсменом.
Гарантовано робочі гейнери ви можете вибрати у нас у відповідному розділі магазину:https://syndikate.com.ua/g36835188-gejnery
Я оплатив товар, коли мені чекати замовлення?
Як тільки Ви оплатили товар - пишіть відразу СМС із зазначенням часу оплати.
Всі замовлення, які були оплачені і сповіщені про оплату, виїжджають Новою Поштою в той же день (кожен будній робочий день).
СМС з номером посилки (товарно-транспортна накладна) приходить Вам відразу після відправлення.
Коли потрібно зробити замовлення що б отримати його якомога швидше і як швидко це буде?
Всі замовлення приймаються в роботу кожен будній робочий день до 17.00 для обробки "день в день".
Тобто якщо Ви замовили доставку транспортною компанією (напр. Нова Пошта), зробили замовлення, оплату замовлення та оповіщення про оплату, то ми відправимо Ваше замовлення в цей же день. Виняток можуть становити затягування проведення оплати з вини банку, таке трапляється вкрай рідко і оплата приходить не пізніше 3х банківських днів.
Які гарантії отримання товару в разі роботи за передоплатою?
1. Програма захисту покупців https://prom.ua/safe_shopping
2. Ми працюємо з 2012 - 13-ого року ( це не взята як у багатьох магазинів з голови дата, перші відгуки, зафіксовані в мережі про нашому магазині можна подивитися тут и они датируются 2013-ым годом), и с первого дня дорожим своей репутацией и мнением наших клиетов о нас. Львиная доля нашего маркетинга это так называемое "сарафанное радио", т.е. рекомендации от клиента к клиенту. Мы уверены, что довольные клиенты это залог постоянных продаж и расширения круга продаж. Потому делаем все, что бы вы по максимуму остались довольны как качеством наших продуктов, так и качеством нашего обслуживания. Навіть у тих випадках, коли помилки з нашого боку все таки траплялося ( а таке теж бувало, ми не роботи, а живі люди) ми компенсуємо такі речі нашим клієнтам сповна.Яка політика обміну/повернення товару?
Будь-який товар можна повернути протягом 1-2х днів з моменту одержання товару з обоснованым поясненням причини.
При цьому повинна бути збережена цілісність упаковки і товарний вигляд. Так само обов'язковим є написання у вільній формі заяви на повернення з додатком копії паспорта/посвідчення водія, обов'язкове зазначення номера замовлення, ПІБ одержувача замовлення, і номери мобільного на який було оформлене замовлення.
Всі транспортні витрати оплачує клієнт.
Як якість вашої продукції?
Було б погане ― то не займалися б їй вже стільки років.Зовнішній вид спортивного харчування може відрізнятися від зображення на картинці?
Так, таке буває. Виробник раз в пів року - рік змінює дизайн. Ми гарантуємо, в першу чергу якісно-кількісні характеристики товару. Зовнішній же вигляд може відрізнятися.Я зробив замовлення, Ви мені розпишіть як це все брати?
Інструкції з приймання продуктів раписаны на сайті на сторінках-описах товарів. Якщо після прочитання у Вас залишились запитання ― Ви можете написати нам на пошту.