Продавець SYNDICATE - Магазин спортивного харчування розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
721 відгук
Animal Pak - Переглянутита Купити

На жаль, зараз у нас НЕРОБОЧИЙ ЧАС. Графік: Понеділок по П'ятницю (10:00-18:00) Вихідний (Субота-Неділя) Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим часом.

SYNDICATE - Магазин спортивного харчування
+380 (66) 411-66-16
Кошик

Поширені питання

  • Що мені приймати що гарантовано набрати вагу?

    Вам потрібен гейнер. Це Гейнер высококаллорийный продукт спортивного харчування, спеціально створений для набору ваги спортсменом.

    Гарантовано робочі гейнери ви можете вибрати у нас у відповідному розділі магазину:https://syndikate.com.ua/g36835188-gejnery

  • Я оплатив товар, коли мені чекати замовлення?

    Як тільки Ви оплатили товар - пишіть відразу СМС із зазначенням часу оплати.

    Всі замовлення, які були оплачені і сповіщені про оплату, виїжджають Новою Поштою в той же день (кожен будній робочий день).

    СМС з номером посилки (товарно-транспортна накладна) приходить Вам відразу після відправлення.

  • Коли потрібно зробити замовлення що б отримати його якомога швидше і як швидко це буде?

    Всі замовлення приймаються в роботу кожен будній робочий день до 17.00 для обробки "день в день".

    Тобто якщо Ви замовили доставку транспортною компанією (напр. Нова Пошта), зробили замовлення, оплату замовлення та оповіщення про оплату, то ми відправимо Ваше замовлення в цей же день. Виняток можуть становити затягування проведення оплати з вини банку, таке трапляється вкрай рідко і оплата приходить не пізніше 3х банківських днів.

  • Які гарантії отримання товару в разі роботи за передоплатою?

    1. Програма захисту покупців https://prom.ua/safe_shopping
    2. Ми працюємо з 2012 - 13-ого року ( це не взята як у багатьох магазинів з голови дата, перші відгуки, зафіксовані в мережі про нашому магазині можна подивитися тут и они датируются 2013-ым годом), и с первого дня дорожим своей репутацией и мнением наших клиетов о нас. Львиная доля нашего маркетинга это так называемое "сарафанное радио", т.е. рекомендации от клиента к клиенту. Мы уверены, что довольные клиенты это залог постоянных продаж и расширения круга продаж. Потому делаем все, что бы вы по максимуму остались довольны как качеством наших продуктов, так и качеством нашего обслуживания. Навіть у тих випадках, коли помилки з нашого боку все таки траплялося ( а таке теж бувало, ми не роботи, а живі люди) ми компенсуємо такі речі нашим клієнтам сповна.
  • Яка політика обміну/повернення товару?

    Будь-який товар можна повернути протягом 1-2х днів з моменту одержання товару з обоснованым поясненням причини.

    При цьому повинна бути збережена цілісність упаковки і товарний вигляд. Так само обов'язковим є написання у вільній формі заяви на повернення з додатком копії паспорта/посвідчення водія, обов'язкове зазначення номера замовлення, ПІБ одержувача замовлення, і номери мобільного на який було оформлене замовлення.

    Всі транспортні витрати оплачує клієнт.

  • Як якість вашої продукції?

    Було б погане ― то не займалися б їй вже стільки років.
  • Зовнішній вид спортивного харчування може відрізнятися від зображення на картинці?

    Так, таке буває. Виробник раз в пів року - рік змінює дизайн. Ми гарантуємо, в першу чергу якісно-кількісні характеристики товару. Зовнішній же вигляд може відрізнятися.
  • Я зробив замовлення, Ви мені розпишіть як це все брати?

    Інструкції з приймання продуктів раписаны на сайті на сторінках-описах товарів. Якщо після прочитання у Вас залишились запитання ― Ви можете написати нам на пошту.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner